Cine este bucuros atunci când un punct de suspans al unui mult așteptat episod al serialului nostru preferat, sau orice program tv, este întrerupt de o reclamă la… orice? Dar, dacă e să judecăm lucrurile dintr-o perspectivă ușor diferită, vom realiza că pauzele publicitare pot fi chiar binevenite.
Să nu spunem deci că pauzele ne smulg din febra serialului. Putem spune chiar că ele ne oferă șansa de a ne trage răsuflarea, de a ne dezmorți și de a ne detașa pentru scurt timp de poveste.
Mai mult, dacă e să fim sinceri, pe parcursul unui program tv vom întâlni chiar reclame savuroase. Pe măsură ce spectacolul se reduce la o pauză publicitară, ecranul este animat de o secvență captivantă care, poate, chiar se aliniază cu tema sau tonul serialului
Dăm apoi peste reclame care se aliniază chiar unor valori personale. Acestea înfățișază familii reunite în jurul mesei sau, poate chiar urmărind un meci ori un program tv Răzbat din aceste reclame bucuria și căldura momentelor împărtășite, subliniind importanța valorilor familiei. Relatabilitatea scenariului rezonează cu spectatorii, amintindu-le de semnificația prețuirii celor dragi în mijlocul vieții lor aglomerate.
Avem apoi în orice program tv și reclamele care împletesc inteligent simțul comic cu flerul de marketing, lăsându-ne să ne amuzăm chiar știind că în centrul este un produs comercial. Dialogurile bine scrise pot într-adevăr să anime un spot publicitar, reproducând ceva din farmecul Caragialalian al acelor „Momente și schițe”
Așadar reclamele pot fi o plusvaloare pentru experiența telespectatorului, fiind emoționante, captivante, hazlii, autentice și înzestrate chiar cu o notă de candoare. făcând apel la emoțiile dvs., captându-vă prin umor, veridicitate, suspans sau mesaje care ne pun pe gânduri, aceste reclame pot ajunge să simbolizeze ceva mult mai profund